Aximatras maakt gebruik van cookies om de website beter te laten functioneren.
0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

  • 0item(s)

    U heeft geen producten in uw winkelwagen.

  • Product was successfully added to your shopping cart.
     

    FAQ

    Bestellen

    Hoe kan ik een product bestellen op Aximatras.nl?

    Bestellen bij Aximatras.nl is heel eenvoudig. Volg onderstaande stappen om uw bestelling te plaatsen of neem telefonisch contact op via 038 - 466 94 00.

    Stap 1: Bestelling plaatsen

        Ga naar de productpagina van het gewenste artikel, klik indien van toepassing de gewenste maat en kleur aan en klik op de gele knop ‘In winkelwagen’.
          Via de knop ‘Winkelwagen’ rechts bovenaan de pagina vindt u het overzicht van uw gekozen artikelen en het bijbehorende totaalbedrag. Hier kunt u het aantal van de gewenste artikelen eventueel nog wijzigen of een kortingscode invullen.
            Klopt uw bestelling? Klik op de gele knop ‘Ga door naar afrekenen’.

    Stap 2: Gegevens invullen en afrekenen

      Vul uw persoonsgegevens, factuurgegevens en bezorgadres in.
        Kies de gewenste betaalmethode. U kunt kiezen uit betaling bij levering (contant of pin), betaling via een bankoverschrijving, of via één van de online betaalmogelijkheden. Meer informatie hierover vindt u op de pagina Betalen.
          Controleer uw bestelling en accepteer de Algemene Voorwaarden.
            Klik op oranje knop ‘Plaats uw bestelling’ om de bestelling af te ronden.

            Stap 3: Bevestiging

            Ter bevestiging van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail. Hierin staat het overzicht van uw bestelling en onze contactgegevens. Wanneer uw bestelling klaar is voor verzending, nemen wij contact met u op voor het maken van een bezorgafspraak.

    Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Wilt u uw bestelling achteraf nog wijzigen? Stuur dan zo spoedig mogelijk een e-mail naar info@aximatras.nl of bel 038 - 466 94 00.

    Wat is de status van mijn bestelling?

    Na ontvangst van uw bestelling controleren wij de voorraad status. Wanneer uw bestelling op voorraad is maken wij uw bestelling gereed voor verzending. Onze afdeling transport zal telefonisch contact met u opnemen over het inplannen van een bezorgafspraak. Wanneer een artikel niet op voorraad is, zult u hierover per e-mail of telefoon geïnformeerd worden.

    Zijn de prijzen inclusief BTW?

    Alle prijzen getoond op Aximatras.nl zijn inclusief BTW.

    Kan ik zakelijk een bestelling plaatsen?

    Het is mogelijk om een zakelijke bestelling te plaatsen via Aximatras.nl. Wanneer u grotere aantallen wilt bestellen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Stuur een e-mail naar info@aximatras.nl of bel 038 - 466 94 00.

    Betalen

    Kan ik met iDEAL betalen?

    Bij Aximatras kunt u eenvoudig uw bestelling betalen met iDeal. Selecteer de betaalwijze iDeal en kies vervolgens uw bank om de bestelling succesvol af te ronden

    Kan ik in termijnen betalen?

    Bij Aximatras kunt u bestellingen vanaf €250 gespreid betalen. Selecteer in het bestelproces de betaalmethode Gespreid betalen en volg de stappen in het bestelproces.

    NuWoonplezier is aanbieder van de betaalmethode; In termijnen betalen. Meer informatie over in termijnen betalen vindt u op:


    NuWoonplezier

    Website: http://www.nuwoonplezier.nl/
    Telefoonnummer 0900-85 555 58


    Heeft u andere vragen over betaling en/of levering? Bel met Aximatras via 038 - 466 94 00


    Problemen met iDEAL betalen?

    Heeft u zojuist een bestelling proberen te betalen via iDEAL, maar krijgt u een foutmelding? Op www.ideal-status.nl vindt u actuele informatie over iDEAL storingen.

    Is er geen storing en lukt het betalen via iDEAL niet? Neem dan even contact met ons op via 038 - 466 94 00 of selecteer een andere betaalwijze.

    Kan ik contant / Pin betalen bij bezorging?

    Ja, u kunt betalen bij aflevering van uw bestelling.

    Betalen via pin

    Onze bezorgers beschikken over een mobiel pinapparaat.

    Contant betalen

    U kunt uw bestelling contant voldoen bij bezorging. Wij verzoeken u het bedrag gepast te betalen.

    Heeft u andere vragen over betaling en/of levering? Bel met Aximatras via 038 - 466 94 00

    Verzending

    Wie bezorgt mijn pakket?

    Bedden, Boxsprings, Matrassen

    Wanneer u een bed, boxspring, matras of ander groot artikel besteld bij Aximatras, wordt uw bestelling geleverd door Aximatras.

    Beddengoed of kleine artikelen

    Artikelen van een kleiner formaat en laag gewicht zullen door een postbedrijf bezorgd worden.

    Heeft u andere vragen over betaling en/of levering? Bel met Aximatras via 038 - 466 94 00

    Wat zijn de verzendkosten?

    Bij bestellingen boven de € 250 betaalt u geen verzendkosten in Nederland. Voor bestellingen onder € 250 en België hanteren wij de volgende tarieven.

    Verzendkosten Nederland

    Bedden, boxspring, matrassen of andere grote artikelen € 25
    Kleine artikelen lichter dan 5 kilogram € 5,95

    Verzendkosten België

    Bedden, boxspring, matrassen of andere grote artikelen € 100
    Kleine artikelen lichter dan 5 kilogram € 8,95

    Heeft u andere vragen over betaling en/of levering? Bel met Aximatras via 038 - 466 94 00 of stuur een e-mail naar info@aximatras.nl

    In welk gebied levert Aximatras?

    Aximatras bezorgd boxsprings, matrassen, bedden en accessoires door heel Nederland en in gedeelten van België. Voor meer informatie over leveringen in België kunt u contact opnemen via info@aximatras.nl

    Niet thuis tijdens de bezorging?

    Komt de gemaakte afspraak toch niet uit? Bel met Aximatras via 038 - 466 94 00 of stuur een e-mail naar info@aximatras.nl

    om uw afspraak te wijzigen. Bent u niet thuis op het afspraakmoment, dan is Aximatras genoodzaakt om € 50,00 bezorgkosten in rekening te brengen.

    Ontvang ik een track en trace code?

    Levering door Aximatras?

    U ontvangt geen track en trace code van pakketten die bezorgd worden door Aximatras. Onze medewerkers nemen vooraf contact op over de levering.

    Levering door Postbedrijf?

    Bij pakketten die worden verzonden via reguliere postbedrijven ontvangt u een track en trace code van uw bestelling.

    Heeft u andere vragen over betaling en/of levering? Bel met Aximatras via 038 - 466 94 00 of stuur een e-mail naar info@aximatras.nl

    Garantie & Retour

    Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Bent u niet tevreden over uw aankoop? U kunt de producten binnen 14 dagen annuleren en terugsturen of laten ophalen.

    Herroepingsrecht

    U kunt uw besteling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren. U heeft na het annuleren nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

    Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dan zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking moeten worden geretourneerd. Aximatras zal vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten op uw bankrekening, mits het product in goede orde retour is ontvangen.

    Let op: is het product speciaal voor u op maat gemaakt? Dan kan er geen beroep worden gedaan op dit herroepingsrecht. Lees hierover meer in onze Algemene voorwaarden

    Om uw product voor retournering aan te melden, kunt u gebruik maken van het modelformulier herroepingsrecht.


    Download modelformulier herroepingsrecht

    Retourneren per post

    U kunt kleine pakketten via de post naar ons terugsturen. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening.

    Retourneren of ruilen in de winkel

    U kunt uw bestelling ook terugbrengen of omruilen in onze winkel in Zwolle. Hieraan zijn uiteraard geen kosten verbonden.

    Retour laten ophalen

    Bent u niet in staat om uw product in de winkel terug te brengen of om te ruilen? Aximatras kan uw producten bij uw thuis komen ophalen. Hiervoor brengen wij € 50,00 transportkosten in rekening.

    Neem contact op voordat u retourneert

    Voordat u een artikel wilt retourneren verzoeken wij u contact op te nemen met Aximatras. Bel met Aximatras via 038 - 466 94 00 of stuur een e-mail naar info@aximatras.nl

    Klacht of reparatie melden?

    Heeft u een klacht over uw product? Meld uw klacht via info@aximatras.nl of bel 038 - 466 94 00. Aximatras beoordeelt uw klacht en komt met een passende oplossing. Als uw klacht aan de garantiebepalingen voldoet, zijn de reparatiekosten binnen de garantietermijn voor Aximatras. Reparaties die buiten de garantietermijn moeten worden uitgevoerd, zijn voor eigen rekening.

    Hoeveel garantie zit er op mijn aankoop?

    Garantiebewijs

    Bewaar uw factuur goed. Uw factuur is het garantiebewijs waarmee u kunt aantonen dat u het product bij Aximatras hebt gekocht.

    Wettelijke garantie en CBW-erkend

    Op alle producten van Aximatras zit de wettelijke garantie. Aximatras is een CBW-erkend bedrijf en dat geeft de klant algemene voorwaarden die de klant extra beschermen. Voor meer informatie over CBW kunt u hier klikken voor de algemene voorwaarden van het CBW. De garantietermijn is afhankelijk van het type product en varieert van 2 tot 5 jaar.

    Heeft u vragen of de garantie van een artikel? Bel met Aximatras via 038 - 466 94 00 of stuur een e-mail naar info@aximatras.nl