U heeft geen producten in uw winkelwagen.
Onze maatregelen rondom het coronavirus (COVID-19)
De ontwikkelingen rond het coronavirus houdt Aximatras/Opbergboxspring.nl nauwlettend in de gaten. Hierbij staat de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers altijd bovenaan. Daarom volgen wij de richtlijnen vanuit het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Naar aanleiding van de nieuwe ontwikkelingen, nemen wij een aantal extra maatregelen. We informeren je hier graag over.
De veiligheid en gezondheid van jou en onze medewerkers hebben voor ons de hoogste prioriteit. Bij het leveren van jouw slaapkamerartikelen nemen we daarom een aantal extra maatregelen: We leveren jouw bestelling contactloos. Dat betekent dat onze bezorgers geen handen schudden. We vragen je om bij voorkeur vooraf te betalen of te betalen met pinpas. Laat onze bezorgers weten als je liever wilt dat jouw bestelling tot aan de voordeur wordt geleverd. Ervaar je gezondheidsklachten zoals hoesten, niezen of verkoudheid, ben je ziek of zit je in quarantaine op het moment van jouw leverafspraak? Dan vragen we je om per e-mail info@aximatras.nl of telefoon 038 - 466 94 00 of per app 0620532320 contact met ons op te nemen, zodat we een nieuwe leverafspraak voor je kunnen inplannen.
We vragen je voor de levering jouw slaapkamer leeg en schoon te maken.
Zorg daarnaast dat de doorgang vrij is. Denk hierbij aan de doorgang naar buiten, de gang, het trappengat en de overloop.
Zijn onze bezorgers bezig met het monteren van jouw nieuwe slaapkamerartikelen, dan willen we je vragen 1,5 meter afstand houden.
Bij gezondheidsklachten zoals hoesten, niezen, verkoudheid en/of koorts blijven onze bezorgers thuis.
Wil je liever dat we op een ander moment komen leveren? Ook dan kun je ons mailen, bellen of appen en maken we graag een nieuwe afspraak voor je. Binnen 48 uur kun je een reactie van ons verwachten.
Bent u niet tevreden over uw aankoop? U kunt de producten binnen 14 dagen annuleren en terugsturen of laten ophalen.
U kunt uw besteling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren. U heeft na het annuleren nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dan zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking moeten worden geretourneerd. Aximatras zal vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten op uw bankrekening, mits het product in goede orde retour is ontvangen.
I.v.m. huidige Covid-19 situatie is retourzenden van textiel (o.a. kussens, hoeslakens, dekbedden, etc.) en gebruikte producten niet mogelijk!
Let op: is het product speciaal voor u op maat en kleur stof gemaakt? Dan kan er geen beroep worden gedaan op dit herroepingsrecht. Lees hierover meer in onze Algemene voorwaarden
Om uw product voor retournering aan te melden, kunt u gebruik maken van het modelformulier herroepingsrecht.
Download modelformulier herroepingsrecht
Voordat u een artikel wilt retourneren verzoeken wij u contact op te nemen met Aximatras. Bel met Aximatras via 038 - 466 94 00 of stuur een e-mail naar info@aximatras.nl
IVM de huidige situatie rondom het Coronavirus is onze winkel geopend zonder afspraak.
Onze showroom is te bezoeken met maximaal 4 klanten.
Maak telefonisch, via de e-mail of whatsapp een afspraak.
Onze adviseurs staan je graag te woordBestellen bij Aximatras.nl is heel eenvoudig. Volg onderstaande stappen om uw bestelling te plaatsen of neem telefonisch contact op via 038 - 466 94 00.
Ter bevestiging van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail. Hierin staat het overzicht van uw bestelling en onze contactgegevens. Wanneer uw bestelling klaar is voor verzending, nemen wij contact met u op voor het maken van een bezorgafspraak.
Bij Aximatras kunt u uw bestellingen gespreid betalen, wij hebben gekozen voor de opties In3 en Spraypay.
Hieronder leggen wij beide betaalopties uit.
In3 - In 3 keer betalen met 0% rente
Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: De enige gespreid betaalmethode zonder rente of lening en BKR registratie. Je betaalt gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-.
Voorafgaand aan de betaling doet In3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met In3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over In3? Bezoek dan: www.payin3.nl.
Hoe werkt het?
Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!
Kies & check:
Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.
Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.
Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.
SprayPay – Gespreid betalen
Gespreid betalen is mogelijk vanaf een aankoopbedrag van €250 tot €3500,-.
Tijdens de aanvraag kan je kiezen in hoeveel termijnen je het aankoopbedrag wil terugbetalen.
De keuze bestaat uit: 12,18,24 of 36 maanden. Het rente percentage is afhankelijk van de looptijd maar dit varieert tussen de 11.9% en 14%.
Om via SprayPay te kunnen betalen moet je de volgende stappen doorlopen:
Dit gebeurt allemaal online, zorgvuldig en uiterst efficiënt. Direct krijg je te horen of gespreid betalen mogelijk is. Als de aanvraag volledig is afgerond en door SprayPay wordt goedgekeurd wordt het eerste termijnbedrag na 30 dagen afgeschreven.
Heeft u zojuist een bestelling proberen te betalen via iDEAL, maar krijgt u een foutmelding? Op www.ideal-status.nl vindt u actuele informatie over iDEAL storingen.
Is er geen storing en lukt het betalen via iDEAL niet? Neem dan even contact met ons op via 038 - 466 94 00 of selecteer een andere betaalwijze.
Heeft u andere vragen over de levering? Bel met Aximatras via 038 - 466 94 00
Aximatras bezorgd boxsprings, matrassen, bedden en accessoires door heel Nederland.
Bij bestellingen boven de €250,00 betaalt u geen verzendkosten in Nederland.
Heeft u andere vragen over betaling en/of levering? Bel met Aximatras via 038 - 466 94 00 of stuur een e-mail naar info@aximatras.nl
Bent u niet tevreden over uw aankoop? U kunt de producten binnen 14 dagen annuleren en terugsturen of laten ophalen.
U kunt uw besteling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren. U heeft na het annuleren nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dan zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking moeten worden geretourneerd. Aximatras zal vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten op uw bankrekening, mits het product in goede orde retour is ontvangen.
I.v.m. huidige Covid-19 situatie is retourzenden van textiel (o.a. kussens, hoeslakens, dekbedden, etc.) en gebruikte producten niet mogelijk!
Let op: is het product speciaal voor u op maat en kleur stof gemaakt? Dan kan er geen beroep worden gedaan op dit herroepingsrecht. Lees hierover meer in onze Algemene voorwaarden
Om uw product voor retournering aan te melden, kunt u gebruik maken van het modelformulier herroepingsrecht.
Download modelformulier herroepingsrecht
Voordat u een artikel wilt retourneren verzoeken wij u contact op te nemen met Aximatras. Bel met Aximatras via 038 - 466 94 00 of stuur een e-mail naar info@aximatras.nl
Heeft u vragen of de garantie van een artikel? Bel met Aximatras via 038 - 466 94 00 of stuur een e-mail naar info@aximatras.nl